Programma 11 januari - Team van de Eeuw

30 december 2019 22:45

Na weken van stemmen is het zaterdag 11 januari eindelijk zover. Op deze zaterdag zal bekend worden gemaakt wie de beste (oud-)bodegraven spelers van de afgelopen eeuw zijn.

Naast de presentatie van het team, worden er ook andere feestelijke activiteiten georganiseerd, die zorgen voor een weerzien met veel oud-leden.

De indeling van de dag ziet er als volgt uit:

• 14:30 uur - Wedstrijd oud-kampioenen tegen VVB 1
  • 17:00 uur - Welkomstwoord bestuur
  • 17:15 uur - Bekendmaking Team van de Eeuw
  • 18:00 uur - Borrelen door leden, oud-leden, sponsoren & supporters

Wedstrijd oud-kampioenen tegen VVB 1
De dag zal om half 3 afgetrapt worden door een selectie van oud-spelers uit de kampioensteams van 2005, 2010 en 2015. Zij zullen het opnemen tegen het huidige eerste team van Bodegraven. Het belooft een spannende wedstrijd te worden. Zijn de oud-spelers net zo goed als tijdens hun kampioensjaren?

Welkomstwoord bestuur
Na het voetbal wordt iedereen welkom geheten en blikken we even kort vooruit op het komende voetbaljaar.

Bekendmaking Team van de Eeuw
Na weken van stemmen zal op 11 januari het Team van de Eeuw van vv Bodegraven 1 bekend worden gemaakt. Een plekje in dit team betekent eeuwige roem en geeft aan dat iemand tot de beste spelers behoort in de 100-jarige geschiedenis van de vereniging.

Borrelen door leden, oud-leden, sponsoren & supporters
Na de presentatie van het Team van de Eeuw zal de presentatie na worden besproken door de aanwezige leden, oud-leden & supporters. Dit zal gebeuren onder het genot van een hapje en een drankje.

Mis het niet!
Naast leden zijn dus ook alle oud-leden en toeschouwers welkom. Wees er bij en blik met ons terug in de rijke voetbalgeschiedenis van vv Bodegraven.