Club van Honderd

De Club van Honderd (CvH) is op 14 december 1987 opgericht en stelt zich ten doel VV Bodegraven in materiële zin te ondersteunen. Er wordt naar gestreefd jaarlijks één of meer doelen te bepalen welke VV Bodegraven versterken, onderscheidend vermogen leveren, een impuls te geven aan een bepaalde activiteit, enz.

Leden van de Club van Honderd dragen jaarlijks €50 bij. Hiervan wordt 70% gebruikt om doelstellingen te realiseren en 30% voor het organiseren van een jaarlijkse activiteit, zoals bijvoorbeeld een feestavond.

• Remon Klop — voorzitter
  • Erwin Emonds — secretaris
  • Thien Truong — penningmeester
  • Kees Glismeijer

Tijdens een jaarvergadering, in het voorjaar, worden in samenspraak met de leden en het bestuur van de voetbalvereniging Bodegraven de doelen voor dat jaar vastgesteld: waar gaan we de VVBodegraven mee steunen?

Achtergrond

De leden van de voetbalvereniging Bodegraven hebben vaak een sterke band met de club én ons dorp. Ze komen bij de bedrijven en winkels in Bodegraven. Om de vereniging te promoten en steunen is in 1987 de CvH opgericht. Dankzij de inspanningen van de CvH beschikt VV Bodegraven over ruimere mogelijkheden, dan alleen op basis van contributies en sponsoring zou kunnen worden geboden.

De Clubcard brengt de leden van VV Bodegraven dichterbij het bedrijfsleven van Bodegraven. De Clubcard brengt de VVB ook dichterbij het bedrijfsleven dat hieraan deelneemt. Bestedingen worden waar mogelijk bij deze bedrijven aangegaan, op een videoscherm in het clubhuis worden de deelnemers aan de leden gepresenteerd. Een waarachtige win-win-win situatie voor leden, VV Bodegraven en het bedrijfsleven!