Bijzondere Algemene Ledenvergadering

19 mei 19:00  Op donderdag 2 juni aanstaande om 20.00 uur organiseren wij graag een Bijzondere Algemene Ledenvergadering in ons clubhuis.meer »

Algemene Ledenvergadering

15 februari 18:30  Woensdag 2 maart 2022 staat de Algemene Ledenvergadering gepland. Deze zal worden gehouden in de kantine, welke vanaf 19.30 uur open is. Om 20.00 uur start de vergadering. De volgende agendapunten staan op de agenda: - Opening - Ingekomen Stukken - Financiële Stukken - Verslag Kascommissie - Rondvraag - Sluiting Recent hebben Marco Vonk (Penningmeester) en Mitchell Verdoold (Vice-Voorzitter) aangegeven hun taken neer te leggen. Hierdoor zijn we op zoek naar vervangers. Hopelijk tot 2 maart! Het Bestuur

Maatregelen overheid rondom Corona

29 november 20:15  Beste Leden en Spelers, De nieuwe maatregelen van het kabinet geven ons aan dat ons sportpark moet sluiten om 17:00 uur. Dat zal betekenen dat trainen doordeweeks niet meer kan in teamverband. Hoe de KNVB om gaat met de veldcompetitie is nog niet bekend. De KNVB heeft al wel bezwaar aangetekend tegen het niet kunnen trainen na 17:00 uur.meer »

Onderscheidingen voor Ger Hart & Jan de Wit

23 augustus 22:00  Afgelopen was er hoog bezoek bij vv Bodegraven. Namens de KNVB was de heer Walter Hunsche aanwezig om twee onderscheidingen uit te reiken. De twee gelukkige ontvangers van deze onderscheidingen waren Ger Hart en Jan de Wit.meer »

Online Algemene Leden Vergadering

12 mei 20:30  Hierbij nodigt het bestuur alle leden uit voor de jaarlijkse algemene leden vergadering op woensdag 26 mei 2021. meer »

101 jaar !!

3 april 20:15  Sinds 1 April bestaat v.v. Bodegraven 101 jaarmeer »

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!