Succesvolle Algemene Ledenvergadering

16 januari 2020 21:45

Afgelopen woensdag 15 januari vond de Algemene Ledenvergadering plaats bij vv Bodegraven. Ongeveer 50 leden vonden de weg naar de Groene Zoom en spraken achteraf van een succesvolle avond voor de vereniging.

Door het bestuur van vv Bodegraven was de Algemene Ledenvergadering vervroegt. De reden van de vervroeging van de datum is om samen te praten over de toekomst van vv Bodegraven.

Het meest belangrijke onderwerp op de agenda was het invullen van de positie van voorzitter en penningmeester. Door het aankomende vertrek van Jan de Wit (8 jaar) en Rob Schouten (3 jaar) komen deze posities vrij.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering melden enkele personen zich aan om deze posities in te vullen. Nog in de Algemene Ledenvergadering heeft er een drietal stemmingsronden plaatsgevonden en is er door de aanwezige 50 leden gestemd over:

• Benoeming van Joost de Meijere als de nieuwe voorzitter
  • Benoeming van Michel Verdoold als de nieuwe vicevoorzitter
  • Benoeming van Marco Vonk als de nieuwe penningmeester

Alle drie de stemmingsronden zijn succesvol verlopen. Vanaf komend seizoen mogen deze drie personen zich bestuursleden noemen. Het komende half jaar zal door Jan en Rob gebruikt worden om werkzaamheden netjes over te dragen. Beide heren hebben aangegeven ook na de overdracht voor de vereniging actief te blijven.

Naast dit mooie nieuws is er ook weer een kleine groei te zien in het aantal leden van vv Bodegraven. Een groei die waarschijnlijk volgend jaar wordt doorgezet omdat de vereniging dan ook nog een nieuw team mag verwelkomen.

Twee mooie stappen die bij gaan dragen aan een mooie toekomst met vv Bodegraven!