Zaal Autoschade ook op jubileumshirt

22 september 2019 12:00

Al meerdere jaren is Zaal Autoschade de hoofdsponsor van vv Bodegraven. Ook in het nieuwe seizoen zal Zaal Autoschade hoofdsponsor blijven. Afgelopen vrijdag vond het officiƫle persmoment plaats en werden de nieuwe wedstrijdshirts bekend gemaakt.

Normaal gesproken worden nieuwe wedstrijdshirts niet bekend gemaakt middels een officieel persmoment. Maar omdat vv Bodegraven op 1 april 2020 haar 100-jarige verjaardag viert, is er dit jaar gekozen voor een uniek jubileumshirt. Een shirt welke gezien mag worden vanwege het traditioneel ogende ontwerp en het daarop gedrukte jubileumlogo.

Remon Klop en Marco Vonk zijn als aanvoerders zeer te spreken over de nieuwe shirts. "Er is goed nagedacht over het ontwerp en het is met name mooi dat Gerrit Zaal weer hoofdsponsor is. Hij is al jarenlang hoofdsponsor en een graag geziene gast op de vereniging." aldus Marco Vonk.