Onderscheidingen voor Ger Hart & Jan de Wit

23 augustus 2021 22:00

Afgelopen was er hoog bezoek bij vv Bodegraven. Namens de KNVB was de heer Walter Hunsche aanwezig om twee onderscheidingen uit te reiken. De twee gelukkige ontvangers van deze onderscheidingen waren Ger Hart en Jan de Wit.

Ger Hart is benoemd tot lid van verdienste van de KNVB. De op één na hoogste onderscheiding binnen de bond. Ger heeft deze onderscheiding te danken aan zijn tomeloze inzet voor de vereniging. In 1985 is Ger gestart als secretaris, waarna Ger vanaf 1993 twaalf jaar voorzitter is geweest. Vervolgens heeft Ger verschillende andere functies binnen de vereniging bekleedt en maakt hij dagelijks nog schoon op het complex aan de Groene Zoom.

Naast Ger heeft ook Jan de Wit een onderscheiding ontvangen. In dit geval de zilveren speld van de KNVB. Net als Ger heeft Jan vele functies bekleedt. Zo begon Jan als jeugdtrainer van de Kabouters, heeft de kar getrokken bij veel evenementen, was voorzitter van de barcommissie en zit sinds 2007 al in het hoofdbestuur. Hierbinnen heeft Jan tot 2020 de functie van voorzitter bekleedt.