Receptie 100-jarig bestaan uitgesteld

22 maart 2020 14:00

Op 1 april is het eindelijk zover. Vv Bodegraven bestaat dan 100 jaar. Een datum waar door velen van ons naar uit is gekeken.

De jubileumcommissie is al langere tijd bezig is met een jubileumreceptie, zodat we dit groots met leden, oud-leden, vrijwilligers, supporters, sponsoren en inwoners van Bodegraven kunnen vieren.

Maar zoals iedereen waarschijnlijk zal begrijpen, kan deze leeftijd op 1 april niet gevierd worden. Als vereniging zijn wij genoodzaakt ons aan de Corona-maatregelen te houden.

Om deze reden wordt de receptie verschoven naar later dit seizoen. De exacte datum van de jubileum receptie wordt later bekendgemaakt, nadat overheidsinstanties goedkeuring hebben gegeven voor dit soort festiviteiten.

Voor nu is dit erg jammer. Maar de jubileumcommissie rekent er op, dat de receptie alsnog aan het einde van het voetbalseizoen kan plaatsvinden. Laten we dan alsnog met elkaar proosten. Op deze mooie leeftijd en op elkaars gezondheid.